THE AUTHOR

My photo

Assalamualaikum and hello, o awesome readers!

I guess I'm pretty cool person. I likes be positive, helping others, writing and exploring.  Also a fan of happy ending. Even life is too serious as it is. This blog i called as my second heart. Everything with Allah blessing, i'll share those awesome moments in my life. Overall i think is a lot about my family. 'Cause i love them....LOL.

Thanks for all your support! It means a lot. Anyway, welcome to my life.

Showing posts with label Alia qistina Muhammad ibrahim. Show all posts
Showing posts with label Alia qistina Muhammad ibrahim. Show all posts

Thursday, February 28, 2013

Bersama Cik Alia Qistina


Assalamualaikum.


Sepanjang hari aku dok kacau budak sorang nih. Dia adalah cik Alia (cucu kedua keluarga kami), seorang yang sangat berani dan ada ganasnya (tak dapat dinafikan dengan fakta). Memang aktif kemain, sampai berpeluh-peluh kejar dia. Dengan rambut kerinting dan gigi kecik-kecik… sangat energetik budak perempuan ini.

Bila di dalam kereta, dia sudah pandai duduk di seat belakang dan pakai tali pinggang. Genius! Hobi kesukaan dia adalah sakat kucing yang selalu dok mari kat rumahnya. Memang tak takut betol. Kucing tu yang takut kat dia. Terbaik!

Kecenderungan minat dia yang lain adalah duduk atas buaian kecik depan akuarium (ada ikan dalamnya) sambil minum botol susu. Tapi bila dia geram, dia akan tepuk-tepuk dinding akuarium… semua ikan akan lari bertempiaran! Hahahha…. Sampai satu tahap, dia campak penyepit baju Mummy dia ke dalamnya. Mungkin si ikan nak sidai sisik jugak. May be…


Cik Alia juga sangat comel loteh macam cik Ziqa (cucu pertama keluarga kami), bila dia buat muka kiutnya… semua orang boleh terpesona.
Cik Alia dah dapat seorang adik lelaki, Adam Haris (cucu ketiga keluarga kami)… mid awal bulan lepas dia lahir. Nak tengok tak muka adik dia???


Comel kan… macam cik Alia jugak!

Saturday, September 01, 2012

cik Alia suka main keyboard

Taraaa.... This is the keyboard. 

And, this is cik Alia. Yellow shirt-cik Ziqa.

Something more interesting with that flowers, my dear?

Here we are! 'Lil girls...

Saturday, June 09, 2012

Cik Alia- Aceki, just the way you are.

Assalamualaikum.



Oh, her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair, falls perfectly without her trying 
She's so beautiful, and I tell her every day

Yeah, I know, I know, when I compliment her she won't believe me
And it's so, it's so, sad to think that she don't see what I see
But every time she asks me do I look ok, I say

When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because girl you're amazing, just the way you are(yeah)

Her lips, her lips, I could kiss them all day if she let me
Her laugh, her laugh, she hates but I think it's so sexy
She's so beautiful, and I tell her every day

Oh, you know, you know, you know, I'd never ask you to change
If perfect's what you're searching for then just stay the same
So, don't even bother asking if you look ok
You know I'll say

When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because girl you're amazing, just the way you are
The way you are, the way you are
Girl you're amazing, just the way you are

When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Cause girl you're amazing, just the way you are. Yeah

Sunday, December 04, 2011

Photoshoot: Gambar budak paling comel.

Sewaktu jalan-jalan shopping di Mall- suasana begitu kecoh dengan adanya dua orang makhluk cilik ini. 
.
.
.
.
.
.
.
.....Soalannya......
.
.
.
.
Kenapa diorang (watak yang dibawah) begitu comel, ciut, miut, dan tersangat la awesome!.





.
.
.
.
Thi two princess yang begitu ummph!
Love ya!

Saturday, March 05, 2011

PRIVATE FIGURE: Alia Qistina Muhammad Ibrahim


This is story about the 'lil cutez baby who was born in the world...





Alia Qistina Muhammad Ibrahim