THE AUTHOR

My photo

Assalamualaikum and hello, o awesome readers!

I guess I'm pretty cool person. I likes be positive, helping others, writing and exploring.  Also a fan of happy ending. Even life is too serious as it is. This blog i called as my second heart. Everything with Allah blessing, i'll share those awesome moments in my life. Overall i think is a lot about my family. 'Cause i love them....LOL.

Thanks for all your support! It means a lot. Anyway, welcome to my life.

Showing posts with label hari bahagia. Show all posts
Showing posts with label hari bahagia. Show all posts

Sunday, February 14, 2010

MARRIED: Mr. Ibrahim & Mrs. Shazana

Pada 12 Febuary 2010.
Alhamdulillah.
Abang aku telah menyahut seruan akad kepada Kak Zana.
Panggil Na.
Jumpa sekali jer kat Melaka.
Tu pon kebetulan lah.

Pastu aku tak jumpa.
Smapai lah dia tunang.
Pastu sampai la depa ni kahwin.
Nampak tak kemesraan kami?
Mesra kan.
Hahahhahah...

Actually as long as pandai bawak diri.
Family aku nih ok jer.
Kami cool lagi.




13 Febuary 2010
Dekat D palma Hotel.
Orang kampung aku stay.
Depa boleh pulun sambungkan katil dan himpit-himpit tido ramai-ramai.
Sweet sangat lah tuh.
Dan korban satu bilik hotel bagi kosong.

Pastu pagi-pagi dah kuar.
Carik bekfast.
Dah hotel punya bekfast depa tak sentuh.

Kami lah yang pulun.
Hahahhahha...
Nak marah, dah tua dah.
Perangai masing-masing kan...





Happening ala rakyat Gipsi.
Muka masing-masing tetap tak boleh balh.
Ingat comel la sangattt...
Geli bulu ketiak nigh tau tak.

Nenek pon korang ajak gambo sekali.
Jadi sila carik perbezaan atas dan bawah nih.
Hhahahhah...

Monday, December 14, 2009

MARRIED: Mr. Hayazid & Mrs. Mariam


12 December 2009.
Akak aku telah kahwin!
Di akadkan dengan pasangannya, Hayazid.
So, welcome to our family.
Semoga berbahagilah untuk korang dua.

Tak nak cakap banyak.
Sebab banyak picture!