Search This Blog

Thursday, July 25, 2013

Selendang raya aku, biasa jer...

Assalamualaikum semua.

Actually, ini adalah maser time beli tiket raya di TBS,
Aku ada buat investment in membeli selendang.
Hehhehe...
Op kos, aku choose yang paling murah.
Hahhahah.

Macam tak biasa pulak.
Sebab murah sangat aku beli lah.
Murahnya la kan sampai RM10 dapat dua helai.
Kira seheai lime hengget jek.
Masyaallah, murah-murah.
Ko hade?


Aku pick two color yang memang aku minat.
Light brown and red ruby.
Ahhh, i feel good.
Bertambah koleksi selendang.
Alhamdulillah.

And aku pun ingin buat announcement yang inilah bakal-bakal tudung raya aku nanti.
Sebab aku memang tak beli or even buat any preparation celebrate raya pun.
Sambil menyelam, snorkeling sekali.
: )
Puasa kan, mana boleh minum air.

Choi!
Bye.

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...