Search This Blog

Monday, October 09, 2017

ODO

Assalamualaikum.

I got one ODO from my hospital for Orchid Run Medical Volunteer masa tuh.
So, kena gunakan bulan nih gak.
Pastu i just soh diorang arrange kan bila cutinya sebab tak boleh decide.
Ramai cuti duh.
Sambung menyambung gitu.

And my ODO jatuh pada this Wednesday.
Which i donno where i wanna to go.
Rest at home or may some fun place?
Perhaps.
Yeah after penat kerja.

My plan, i wanna go to Aquaria KLCC!
Dekat dan i got free ticket for it masa Matta Fair.
Why not gunakan masa ni kan.
Memandangkan expirednya hujung tahun nih.
Good idea.


I donno if I'm nih anti-social ke apa.
Sebab usually orang akan hang out with their friends untuk spent time. Huha-huha ke apa.
But me,
Just why not hang out with those animals?
I love them more than all of my friends.
Because they have less drama nya.
Hahhahha...

Alright, nampak macam that morning i have lots to prepare.
Pakai beg belakang jelah. So,
My bread dengan peanut butter.
My chocolate bar.
Water bottle besar sikit.
And comfortable cloths. Shoes too.
Sebab i will spent my time overall kat situ.

And one more thing.
Why not lepak kejap kat KLCC Park.
Kan?
Tengok pokok jap.
Kira berapa daun tinggal.
Hahhahah...

Sebab nak gih pantai? Huh. Jauh.

My camera also.
Kalau sempat i will update kat mana-mana how my days goes okay.
Yelah tuh punya promise.
Tak janji senang cakap.
Hhehheheh...
Bye.

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...