Search This Blog

Wednesday, June 04, 2014

Maya's wedding-Going Back

Part 3,
(Continue)

Next day,
Aku pakat-pakat kemas barang... Cedok sambal tumis (lauk semalam yang cicah dengan ubi kayu rebus)... Slurp! Sedap sambal dia. Pandai mu Jah oi... Ambik kerepek and bahulu paket yang tak terusik (lebihan)... Plus doorgift buat housemate Kepong and big kek pisang in da house. Cukup ar kan.

That noon, aku gi Larkin, serbu tiket balik KL. Latest yang ada: 7.00 pm! Gilo. Aku terpaksa amek yang ke Seremban Dan nek Ktm la nanti. So, aku lunch (cause mak aku hanya sempat bekalkan ikan goreng, tapi macam mana nak jamah?) dekat kedai yang sebelah kedai kek, kedai ujung sekali... Aku makan lauk ikan gak. 

Pas makan, aku combine solat zohor and Asar, musafir... Dengan jem aku sampai jugak Seremban. Jam? Kol 8.30 malam. Place yang aku terus tuju is toilet! Where are you...


Ktm Seremban ke Ktm Kepong... Two freaking hottest hours yang urrrggghhh....  Okay. Sumbat Mp3, layan Micheal learns to rock... Hebat ke? Ada aku kesah. 

Aku sampai kepong, naik taxi and jejaknya kaki aku ke pintu rumah dah around 10.30 pm and you're going to work tomorrow! 

Plannyer, mandi pastu tidur. But,
Mungkin sebab aku dah overdose dengan sleeping beauty... I cannot sleep! Fuh. Duggaan apakah Ini?
Aku kemas barang, kemas cabinet dapur and after that... Really tired. Now it's time to sleep. 

Night!

(next trip adalah ke bahagian pihak lelaki di Perak, moh la kita ke Perak. Ipoh mali)

No comments:

Post a Comment

-please share your thoughts here, dude

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...