Search This Blog

Monday, June 02, 2014

Maya's wedding-Climax

Part 2
(Continue)

Maka hendak-Nya, majlis yang ditunggu-tunggu pon telah tiba. Auww!
Aku bangun awal... 4.00 pagi agaknya... Bukan apa, sebab sakit perut nak membuang. Itulah sebabnya makan macam orang kebulur lapan tahun tak makan. Semua nak dibahamnya, kan dah jadi racun badan, Heheheh....

Then, aku perasan, bilik kakak aku terang benderang. Aku usha jap, and then aku teman kakak aku (dia tak leh tidur katanya, whateverlah) sampai Subuh. Lepas Subuh aku curik tidur, tapi kena penyek dengan anak sedara! Oish! 

Menikah pada awal pagi...

For rest of that day... Smooth even some part yang dirancang tak berapa menjadi. But, Alhamdulillah... Sedara Mara ramai yang datang, orang blok pun ada gak. Meriah la.

Tema unggu... so tema kami adalah unggu batik! Kain dia si pengantin yang sponsor... Banyak kena belanja nih. Tudung aku sponsor. Aku beli kat TBS... kedai tudung yang dekat dengan tempat jual tiket tuh. Enam aku dapat, RM24.00. Murahnyerrr la hai. Tudung semua sama except pengantin and my mum. Special case, cerita lain. 


Ni adalha Cik Alia... dah beso dah dia. Benda paling mahal nak cerita dalah bab rambut dia kerinting cantik tuh. I like! Dah la lembut gila. Tak macam orang tuh....Teeeetttt... Hahhahah... siapa yang makan cili dia yang terasa pedas. :)


Cik Ziqa? Tu hah, yang dok menjelir lidah pada gambar yang last. Ish ini budak. Bila masa dia menyelit? Tapi yang penting awak comel, saya maapkan. Dush!
.......

Akhir majlis, aku-adik perempuan-sorang kakak aku yang lain-emak- gi basuh pinggan manggkuk. Lelaki, angkat meja Dan kemas serta kembalikan ke bentuk asal. Original place. Kami berempat jugaklah yang sental periuk belangga! Believed or not... Sebab pengantin hilang, busy buat shoot outdoor (aku kurang setuju la diorang wat time ni)...

Pikir-pikirkanlah.
(Sambung lagi)

No comments:

Post a Comment

-please share your thoughts here, dude

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...